Nu åker vi hem

Snart kommer David och hämtar oss med bilen. Då blir det lite söndags shopping här och där. Jag är sugen på lite nya fina ljus till hösten. Har ju faktiskt eldat lite i mina lyktor och tyckt det varit mysigt igen. Jag gillar skenet, behöver ju inte stirra på lågan. Louise kommer nog sakna sin mormor nu när vi ska hem. Jag kommer sakna mormor! Hoppas det goda humöret som mamma trollat fram håller. Louise är så lugn och nöjd, min goa härliga pruttunge! Det ska bli kul att åka med David hem. Han ringde igår kl. 20.00, undrade om jag ville att han skulle köpa hem något han var på Willys och köpte se 6-pack. Vem tar bilen till Willys en lördagkväll för ett 6-pack? Han vi enr 100meter till ica? Nä... Gå dit och köpa grejer till en gravidcravande flickvän var han för lat för, alltså ganska glad i att köra! Jag har tagit lite bilder här som jag ska sätta in senare. Mamma har tvättstuga, tar det vi har fixat lite tvätt kan man säga. Bara idag har hon fixad både Joakim och Olivers sängkläder plus kissat ner badlakan. Lillfluffo myser med Oliver i hans fluffsäng, ska vi verkligen åka hem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0