Piggare

Vi satade 100% på sängen igår vid 20.00, fanns inga alternativ. Jag trodde jag skulle rasa samman. Vi sov från 22 och vaknade 23, 01, 03, 05 sist 07 och upp 08. Men det var korta vaken gånger, hon somnade om och jag med fort, känner mig mycket, mycket bättre! Blir nog ut och gå senare idag, för vi ska nog på lunch tror jag. Nu ligger lillan i knäet på mig och smälter sitt senaste varv på frukostbuffén. Imorgon Ikea, med världens minsta spenderarbyxa, 1000kr får vi ta, that's all! Jobbigt för mattan jag vill köpa till Louise kostar 1200...fast den är ju inte på ikea heller..hihi =)

Vi är föresten redan klädda! Lägga fram dagen innan är grejen, till båda alltså!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0