Sköna dag

Så värt med lugn och ro. Har haft en super bra dag med Louise. Mimmi har varit här på em, kaffe och prat, mysigt. Innan var jag ute och gick med vagnen ca 1 timma. Och innan David kom hem hade jag lagat middagen klart! Louise satt i selen och som gott medan jag fick massor gjort. Bara sådär. Lugn och snäll bebis. Hon har nog gillat hur denna dag varit. Haft mys, tända ljus, gått och nynnat. Tagit dagen som den kommit. Nu ligger hon i vaggan och sover, ensam. Ätit, diskat och duschat, som vanligt fast utan att känna mig stressad. Jag borde gå och sova nu, det ska jag. Hon har sovit mycker idag. Det blir nog en lugn natt. Imorgon? Inga planer. Kanske vara med Malin. Det blir absolut en prommis iallafall.
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0