Smittad bebis?

Vad är nu detta? Våran lördag tillsammans och solen skiner inte? Jäkla osis! Inatt har Louise sovit gott och bra. Jag sov lite sämre efter att jag vaknade och hörde att hon var snorig. Mitt barn har snor!!! Jag blåste ut det lilla som var och låg och lyssnade typ två timmar på henne och kände mig värdelös, hemsk, elak. Jag har umgåtts med snuviga personer, tagit i dem och tagit i min dotter. Jag har gett henne snuva. Det kom inget mer snor sen. Nu har hon en slemkråka uppe i nosen. Vi ska gå och köpa fler filter till nässugen. Jag är orolig. Vill verkligen inte att hon ska bli förkyld. Måste bli försiktigare, jag som tycker jag varit så försiktig med henne. En ny overall behöver hon nu också. En med ben som går i selen, har bara en påse och en som håller på att bli för trång. Dagens innehåll vet jag inget om än. Har sagt till Seppo att vi vil handla men först går att David får köra. En promenad blir det iafl. Kanske köper overall, har kupong på kappahl. Får se om David vill med eller inte. Pruttungen har legat våra knän hela morgonen och snackat och varit glad. Härligt! Bara hon slipper ligga själv är humöret på topp! Helst ska både jag och David sitta och gosa med henne, då är livet kanon tycker hon. Nu ligger hon hos mig. La av en jätte brak, fyllde blöjan och somnade. Bra ordning? Inte så värst. Men hon sover nog bara en liten stund sen kan jag byta. Långa luren spar hon till promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0