Sömnig dotter

Idag har vi sömnighetens dag! Hon sover gott min Louise. Hennes natt mitt på dagen? Hon sov 9.50-12.25 och åt 12.25+13.00 sen sov hon 13.25-15.40 och vaknade och t då. Nu är hon helnöjd, ligger i babygymmet och sprattlar för sigsjälv. Jag har pumpat två gånger idag, 80ml på morgonen (tog 2 minuter) och 40ml nu. Får se om vi provar att ge detta i flaska något se, beror ju helt på humöret och om hon blir snuttig eller bara äter när hon kan vara hungrig. Nu borde det vara bajstime, det tror jag nog är på g, därför hon är så nöjd. Bajsa är nice! Idag är det onsdag. På lördag ska vi till Sundbyholm och fika igen allt fika vi inte fikat på en månad, och på söndag ska jag äta allt godig jag vill. Sen är det tillbaka till låta bli inför nästa "morot" vi väljer. Oliver kommer hit på söndag, eller vi ska hämta upp honom efter att i varit hos mamma på fika. Nu vill louise att jag ska vara med å leka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0