Sova i sin säng?

Idag ska vi till BVC, får vi se precis hur mycket Louise har växt på en månad. Innan dess ska vi träffa Karro och Julia och fika någonting Natten var lång, men så kort. Oj vad jag är trött! Knappast någon nyhet. Hon tog nappen bra i natt och imorse, det var mest jag som inte orkade ligga och hålla i. Håller vi på ofta lär hon sig nog. annars, när ska man bestämma sig för att ge upp? Jag la precis ner henne sovandes i spjälsängen efter långamning, tror ni hon sover? Näää...fast oif ligger hon nöjd och tittar på sina fjärilar, det är härligt att se. Jag tror pappa är och tapetserar hos Malin. Han har inte sagt något om att komma förbi, funderar på att låta bli att bädda och vika tvätt idag, om det är någon som inte ser sånt är det väl ha iallafall. Baddax för Louise innan farbror Doktorn ska undersöka henne i eftermiddag.

Nä morsan, här tänker jag inte sovamiddag, glöm det!


Kommentarer
Postat av: Elle

Det blir ju i alla fall många fina bilder där hon är vaken eftersom att hon aldrig sover :)

2009-10-28 @ 15:31:21
Postat av: Jessica

Gud vilken härlig bild!

2009-10-28 @ 17:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0