Storhandling

Sitter ned Louise i selen, klar för att åka till maxi för att handla på oss massor av mat och grejer. Lång lista har jag skrivit! Hon sover gott. Snart blir vi hämtade. Hur ska detta gå? Kommer hon gapa så det hörs i hela butiken? Åka bil första gången sedan resan hem från BB. Jag är nervös! Hon sover så bra nu, undrar hur länge det håller.
Ikväll blir det lamm och rödvinssås igen. Mumsa! Vi har köpt en overall till Louise på kappahl och druckit kaffe på waynes. Jag mitt pucko tog en soyalatte, skulle "lyxa" men jag gillar det ju inte, samma varje gång. Och nu kan jag inte dricka mer kaffe idag, jag som egentligen vad sugen på en vanlig kopp svart kaffe! Känns som latte räcker för en dag då man ammar. Imorgon blir det SVART KAFFE och inget annat! Nu får dom komma och hämta innan Louise blir för varm, hon har kofta på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0