Tidig morgon!

Helt otroligt! Här sitter jag sminkad, hårplattad och klädd med frukost i magen och en glad liten tjej som ligger och myser och sjunger för sigsjälv i vagnen. Hon är visserligen inte klädd än, men det är en timma kvar tills vi ska iväg. Stör helst inte när hon har det så mysigt. Natten var sådär, Louise skrek och var arg till midnatt ungefär och vaknade sedan runt tre, sov en snutt till innan 06 när Davids klocka ringde. Så vi är lite trötta, ca 3 timmars nattsömn. Men jag känner mig helt ok iallafall, verkar som båda gör det. När jag skulle sova inatt var det värre jag låg och fick för mig konstiga saker som att det skulle komma någon hit ta Louise och hota mig. Typ att jag skulle tvingas ljuga och säga något för att skydda mordbrännaren. Vad det nu skulle vara. Det har stått en kille nere på gatan här och tittat up två gånger igår, sånt gillar inte jag. David tröstade mig lite med att han skyddar oss. Känner mig lika fjantig varje gång det blir dag och jag inser hur onödigt orolig jag varit på natten. Snart dags att vittna. Undrar vad jag får för frågor. Det får gärna gå jätte fort så jag kan komma ut till Elle och Louise snabbt. Tänk om hon får för sig att gaphalsa hela tiden...satsar på förmiddags lur då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0