Totte och Malin

Snart slut med helg. Känns bra med lite måndag igen tycker jag. Jessica ska vara här med oss imorgon. I förmiddags när David skulle dammsuga (!) klädde jag Louise och gick ut med Malin Sonestedt. Vi fick ös regn och satte oss uppe på stationen en stund, skrapade femman lotter. Sen gick vi upp hit. Jag har bakad scones som vi fikade med David och Seppo efter att dom varit ute och åkt. Nästa helg åker David själv, det är jag säker på. Louise har inte sovit bra idag och nu är hon helt slut och grinig, det bara går inte att få henne till riktig sömn. Snart börjar kvällsgnället också...jobbig dag för henne. Och lite jobbigt erkänner jag att jag tycker det är också, men jag tänker inte ge mig. Hon behöver sova. Nu ligger hon på min arm och sover lite iallafall. Lägger jag henne är det kört. Har provat sängen, vaggan, bilstolen och vagnen. Mammas arm ska det vara. Inte ens babybjörn går för sig. Mysigt att Malin och hennes lilla Totte var här idag. Totte är en mycket snäll och söt vovve. Kanelbullensdag idag, har ju massor av bullar men jag ska ju invänta afternoontea om två veckor. Eller är det tre? 

Min kanelbulle, den mumsigaste man kan få.

Jätte fina och duktiga Totte

Malin underhåller Louise, eller tvärt om?

Min egen sötnos, älskade Louise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0