Vaken natt

Vilken natt! 01.15-04.30 vaken, snuttig, gasig Louise. Mega trötta! Jag drack choklad på kvällen och åt gräddsås till middag, kan det vara mjölkprotein kanske? Vaknade 07.15 igen, satsat på en liten frukost lur. Har redan ätit frulle, så hungrig man blir efter en vaken natt med galet mycket amning. Hon ville bara tutta i tre timmar, men det går ju inte, då blir magen bara värre för henne. Vad gör man? JAg kände mig snurrig i natt och försökte få upp David att ta och gå lite med henne, gosa och massera mage. Gick inte så bra. Jag ruskade på honom och sa att vi har en jobbig natt. Han hade nog en skön natt. Ska försöka få oss tillbaka till korgs nu. Får se om vi gör något alls idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0