Vi åker till Strängnäs

Packar ihop oss och åker till mamma över helgen. Det är ju marknad. Hon är så glad att vi kommer, tänk att hon har köpt babysitter och babygym! Louise kommer bli bortskämd i helgen, antagligen jag också då. Vi ska åka 11.05 tåger jag och fisen. Hon har INTE bajsat än, hon har varit gnällig på morgonen. Hur ska detta gå? Vi hoppas på att det lättar lite på trycket i lillmagen snart. Vi ska träffa Jessica. Gå en sväng i Strängnäs, se om jag fortfarande hittar i min hemstad. Äta god lunch där man gör det. Allt detta med en solstråle i barnvagnen, min plan. Jag brukar oftast ha tur med Louise, hon kommer säger ge sig innan det är dags att åka. Så vad det dettamed att packa för en helg med en baby...hur många ombyten till henne? Hur många tröjor till mig? Glömmer vi något kommer nog David med bilen...hans blåa opel någonting. Han säger att den är billig och bra så jag tror honom.

Kommentarer
Postat av: Oliver

Jag slutar 13 så ni är välkomna hit sen när ni vill.

2009-10-09 @ 11:07:23
URL: http://oliverlinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0