Amningskudde!

Nu har jag varit och köpt en amningskudde. Louise verkar tycka den är jätte skön. Jag tycker den underlättar. Sitter tex nu med henne på den, sovandes. Vaknar hon är det bara och ge bröstet, inget krångel. Tror inte den hjälper så mycker sittandes i sängen dock, men jag ska prova. Den passar på David också. Han ammar ju då inte men hon kan ju sova på den också. Eller bara ligga och spana in honom. Nu bara sover hon, hon var vaken lite mer på eftermiddagen än hon "brukar". Hoppas hon vill vakna några timmar snart. Så hon sover inatt. Ska se på roast på Berns sen vid 22. Imorgon ska jag ner på stan och köpa en kofta och nya leggings. Jag kan inte gå i pirat leggings längre och jeansen går ju inte på, måste ha typ jeansleggings eller något så länge så jag inte fryser. Shit vilker onödigt och trist inlägg...jag ville bara passa på och skriva lite nu när jag kommit på att jag kan ha fisen ligga på amningskudden vid datorn också. Får man väcka sovande bebbar? Nej...det blir nog en lång natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0