Ännu mer babybjörn

Jag måste visa och berätta lite mer om våran underbara dag!
Efter en pigg och glad morgon och en förmiddag i bärselen badades lilla Louise och hon NJÖT verkligen! Hon ville INTE gå upp! Så himla härligt! Malin har varit med oss hela dagen och därför finns alla foton.  

Åh! Vad jag älskar att bada säger Louise!

Vid lunch gick vi ut mot banken och liten titt på H&M,
jag har henne i selen bara för att jag vill. Hon sov.
Vaknade lite men somnade om på en gång.
Vi fikade med Malin på Waynes, lite amning där ockå.
Mimmi sällskapade lite när hon slutade.

På vägen hem tittade vi in på ica. Louise vaknade och skrek lite, provad nappen och gissa vad?
Hon tog den, sög och somnade om tills vi kom hem. Så smidigt att få upp allt för trappen med sele!
Nu är det dax för att tömma en av dagens flera bajsblöjor. TOTAL LYCKA! Vagnen har åkt med som en shopping vagn idag, Louise har bara åkt på mamma!
David kommer aldrig tro mig...(det gör inget)

Kanske kommer nappen kunna rädda Louises lilla mage från allt jobb. 

Hänga på pappa går också bra!

Kommentarer
Postat av: Oliv3r

Låter utmärkt xD ;P;P<3

2009-09-24 @ 16:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0