Babybad

Idag har vi provat badet igen. Ungefär två minuters bad, lite argare än så här var hon snart vill jag lova, men visst är hon söt? Prommenad ner på stan och kafé men Amanda och Mimmi idag. Shoppade ett par söta tajts och mini vantar till Louise också. Under influensans tider är söndagar en bra dag för shopping. Vi tjejer måste ju få shoppa lite iallafall...Imorgon åker Mimmi och Amanda till Lefkas, hoppas dom får det jätte bra. Nästa höst kanske det är våran tur? Hoppas det. Nu ska jag gå och ta en riktigt lång och skön dusch. Om jag får för tuttlisa, men det tror jag hon verkar trivar bra i soffan hos pappis. Vi har kört ett liten städryck idag också, ja precis VI. Gissa om jag är nöjd över att skriva så? Chassit står nere i trapphuset nu. Fast låst och ensamt. Känns jobbigt men jag måste kunna gå ut själv och då kan jag ju bara bära liggdelen. Måste nog gå ner och kolla till det sen.

Kommentarer
Postat av: Elle

Jag tycker att hon är bra lik sin mamma när hon tittar och sin pappa när hon sover :) Hur söt kan man bli?!!!! Bra att du täcker över hennes intima delar på bilden haha! kram

2009-09-06 @ 18:14:23
Postat av: Elle

Shit va lik hon är dig på den här bilden Kim! Kom även på att jag tyckte att hon var lite lik Jimmi... det finns en liknande bild på honom i badet. kram

2009-09-07 @ 19:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0