Bajsblogg

Passar på med lita bloggande under amningen...jag vet att många kan misstycka detta, när man ammar ska man fokusera på bara barnet och slappna av. Men hon BOR ju under tutten!
Det var vart en jobbig natt. Inte just för mig mest för Louise. Hon har trög mage och sov tillochfrån men knappt tre timmar sedan 23.00. Märktes väl att hon ville bajsa som hon låg och sparka, slog, stöna och skrek hela natten. Men ingenting. Först nu senare på morgonen explotion! Naken i sängen i en handduk. Hon brukar få lufta rumpan någon timma på morgonen. Vilka mängder! Kissade tre gånger och bajsade hur mycker som helst och pruttade värre än båda mamma och pappa! DUKTIG TJEJ! Haha, man lär få tillbaka för att man berömmer hennes brånkos.
Nu mår hon mycket bättre och låg rart i babygymmet medan mamma duschade bort sin del av bajset. Mmm, lita äckligt kanske men jag är bara STOLT över mitt lilla mirakel. Nu ska mage fyllas på igen. Snart kommer Elenor och gosar med Louise så ska jag snygga till mig lite sen blir det BVC. Hur stor tror vi tjejen har blivit? Hon har iallafall växt bra denna vecka, det är jag säker på!


Kommentarer
Postat av: Grynet - 19 år och snart mamma

Jo Kevins farfar heter Ove.

Hehe jag vet att min pappas farfar hette Harry i alla fall :P Och det är lite sött tycker jag. Om nu han föds med jätte stort yvigt blondt hår som dynamit-Harry :P

2009-09-18 @ 11:33:41
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: Grynet - 19 år och snart mamma

Hehe okej :)

Jag tycker det är så svårt med pojknamn, har liksom jätte mycket fina flicknamn på lager men jag kan ju inte döpa en liten pojke till Ingrid eller Ester :P

2009-09-18 @ 15:00:55
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0