Bvc-tant på besök

Bvc hembesök gick jätte bra, hon stod vid bergsgatan och väntade i en halvtimma och jag i porten här. Typiskt!
Annars lugnade hon mig lite kring amningen och sa att det kommer bli mer lagom snart. Verkar som allt som vi oroar oss över är som det ska, skönt! Vill ju att lilltösen ska må bäst! Lite magknip har hon men jag ska få lära mig magmassage på fredag. Tänka på att inte äta lök och sånt som en själv blir trög av. Rutiner är för tidigt att försöka styra men att öke mellanrumen med 15 minuter gör inget.
Idag kom bilderna jag framkallat. Skickade ett kort och ett brev till (gammel)mormor, hon blir nog jätte glad!
Oj vad mörkt det blev. Hoppas det inte ska åska nu. När Louise bodde i min mage blev hon helvild av åskan. I eftermiddag har Malin varit här och myst och bråkat med Louise. Imorgon hoppas jag att vi tar en prommenix med vagnen. Om älsklingen är lika snäll och nöjd som idag på dagen blir det inga problem.
Jag älskar min fina tjej så mycket!
Nu ligger hon och gapar i köket...kan det vara tutte hon vill ha?




Dumma mamma, ge mig MAAAAT!!!

Kommentarer
Postat av: Grynet - 19 år och snart mamma

Haha okej :) Då håller jag tummarna :D

2009-09-16 @ 20:22:23
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: Grynet - 19 år och snart mamma

Haha okej :) Då håller jag tummarna :D

2009-09-16 @ 20:22:40
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0