Ost!

Varsågoda, en titt i vårt kylskåp! Dela lyckan med mig, ammande kvinnor får äta ALL OST!
Vit, svart, grön, blå...detta ska vi ha till middag framför tvn ikväll tillsammans med chickenwings, grönsaksstavar, ölkorv och dipp. Rödvinet avvaktar jag med, även om ett-två glas ska vara OK så vill jag inte "förgifta" min renade kropp ännu. Känner absolut ingen stärre längtan efter vin..eller jo kanske...men inte ännu. Undrar vilken flaska jag ska köpa till vinpremiären? Vad har jag missat för nyheter?
Nackvärken håller i sig men ipren hjälper tillsammans med veta kudden så jag mår mycket bättre. natten var lite jobbig faktiskt, Louise ville inte sova. Fast hon var inte grinig eller så bara nyfiken och social. Mamma var trött, men kunde inte sova när hon ligger och tittar på mig med sina vackra ögon. Lite sömn fick vi iallafall. Nu väntas besök av marie, det är nog en tre veckor eller så sen jag träffade henne nu.
Imorgon tror jag att vi ska ta en höstpromenad med syster Malin. Hon är tydligen med i senaste hänt extra det måste jag kolla in...Idag hade jag "eftervärkar" det gjorde super ont, som dom första värkarna jag hade efter vattnen gått ungefär. Hoppas magen sögs in lite till med värkarna. Snart så går det att knäppa mina gamla diseljeans iallafall. Men det får ta den tiden det tar...det kanske inte går fortare för att kylen är full med ost, men jag bara måste få unna mig detta...! Måste ju äta bra med kalcium iallafall.
Mina älsklingar sitter och gosar i soffan...älskar att se dom två tillsammans!


Kommentarer
Postat av: Helt Anonym

Ost, Öl, Hamburgare, Korv.

2009-09-03 @ 21:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0