Stackars Baby!

Inga förbättringar, hon är trög i magen och har det jobbigt. Det är så synd om henne, det märks att hon har ont.
Det stör hennes sömn så mycket hon är nog trött också. Tänkte gå ut idag med pappsen också men vet inte om det går så bra. Nu är hon 4490g tung och 54cm lång. Som David när han föddes ungefär. Mammas stora tjej! Bra att hon växer, det betyder att hon nog mår ganska bra iallafall. Jag ska börja tänka extra på vad jag äter och dricker under amningen. Ingen mer colazero. Annars tycker jag att jag bara äter "snäll" mat. Åh jag hoppas hon mår bättre snart. Igår var Elle här ett par timmar. Jätte kul med sällskap, man blir så mycker mer avslappnad när någon är med om man är ute på stan. Jätte fina presenter till Louise som vanligt. Om inte mamma och pappa skämmer bort hene gör garanterat andra det. Hon har så mycket fint, inte konstigt att hon äter massor och vill växa fort! Jag känner för att skriva ett långt och upprört inlägg om snarkning och sömnslukare. Men jag har skrivit ett par sånna redan va? Nåja, kan iallafall säga att den minuten David somnar tills dess han vaknar finns ingen kärlek. Jag blir så fylld av ilska. Ett under att båda han och jag överlevde natten. Men Louise sov lite bättre i natt iallafall. Jag börjar bli omänsklig. Vi har badat baby idag. Det gick bra hon låg kvar ganska länge. Pappa har också badat. Gick också bra, låg kvar ännu längre. Sen kom Seppo och hämtade för körning. Och här sitter jag med Louise-kiss och kräks på kroppen...jag skulle behöva en dusch. Baby somnar till lite snart då får jag snabba mig. Hoppas vi kommer ut idag också. Men hon borde nog bajsa lite först...stackars baby!

Så här söt och underbar liten klump har vi i sängen, tur är väl det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0