Ännu mer bajsblogg!

Första gången på flera dagar har Louise sovit middag länge, länge och gjort i blöjan flera gånger! Kan det vara så att lilla älsklingen mår lite bättre? Jag hoppas! Det verkar så. Idag har vi haft mormor och morbror på besök. Gott med fika! Fisen sov gott nästan hela tiden. Fast Oliver kom tidigare och tog hand om henne medan jag städade av lite. Tänk att babyn alltid börjar bajsa när han tar upp henne! Han får komma hit oftare! Imorgon ska vi på tjejlunch med Mimmi och Amanda. Nej, jag får låta det bli kort och tråkig blogg idag, måste gosa med Louise...har ju längtat när hon sovit så länge! Just det har fixat FB till mammi! Får väl se hur det går för henne...
Brak sa det i knät igen! Jippi, DUKTIG TJEJ!

Mormor Annelie, så stolt och glad för sitt lilla barnbarn!


Kommentarer
Postat av: Denise

sv: Man får vara bitter haha :D

Ja, jag älskar att gå här och vänta, snart smäller det så! Visst är det jobbigt, men efter allt klagande och när man lagt en tanke åt det så kommer man på att man får världens bästa tillbaka, ett barn.

2009-09-21 @ 17:42:10
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0