Fyra veckor

Hejhopp!
Idag har det varit en lång dag för mig och lilla fisen. Lunchen med Mimmi och Amanda blev lunch med flera stattare, kul att träffas. Föredrar dock lunchrast i våran gamla p-matsal hellre än Akropolis under pausen i brand-rättegången som startade idag. I mitten på oktober blir den klar och det blir säkert många luncher innan dess. Trevligt. Så blev det Waynes för oss tjejer, såklart. Mimmi och Amanda sitter och tittar på Louise och tycker om. Jag sitter också och tittar på Louise och tycker om. Undrar om vi pratade med varandra också? Jag älskar att bara sitta och titta på min lilla gullunge, jag får inte nog. Sedan eftermiddagen har humöret varit som på bilden nedan. Speciellt efter att jag gjorde ett bad åt henne. Världskrig! Nu sover hon på pappa och jag har tagit en lång och jätte skön dusch efter ännu en pizza (skäll gärna på oss). Jag ville så gärna slippa disk, David jobbade lite längre än han brukar och jag hade inte kunnat förbereda middag.
Nu är det länge sen jag träffade Marie igen! Måste boka in en fika med henne i min och lillfisens fikakalender. Imorgon står (gammel)farmor och farfar på tur att träffa sötnosen. På fredag är det en månad sen Louise kom ut till oss! Imorgon fyra veckor. För fyra veckor sen låg jag på soffan nu och kollade på tv, drack en jätte kopp varm choklad och väntade på det finaste jag någonsin sett. Tjocksmock och trött på allt! Nu ligger hon i soffan!
Mamma och pappa är så dumma ikväll!!!


Kommentarer
Postat av: Grynet

Tack, jo vi myser massor :):)

2009-09-21 @ 23:21:29
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0