Lill-Fluffo träffar Bull

Davids jobb lördag idag. Trist. Men känns bra att veta om att nästa vecka jobbar han bara 4 dagar.
Jag, Oliver och Louise gick upp vid 08 idag. Det blev en lång natt, Louise ville vakna kl. 00,02,04,06. Men hon vad tyst och snäll och Oliver kommer nog våga stanna fler gånger. David körde på med starkölssnarkning, altså upp en ljudnivå. Och ligga i mitten av sängen-natt hade han också. Jätte kul att bråka med vaggan för att David gottat sig med öl =) Idag har jag visat upp min Lilla Louise för Pernilla. Hon och Siw kom och hälsade på. Jätte fina kläder fick hon också. Oliver drog en liten shoppingrunda i förmiddags också och köpte en super tuff tröja till gullungen. Eller Lill-Fluffo som hon kallas hos familjen morfar. Jag bjöds på kaffe och kladdkaka. Tog Wayne's idag, Tingsgården fick vila. Mamma-Kim har fika-lyxat flera dagar i sträck. Får nog riva en morot till middagen sen. Ska laga lasange om Louise tycker att mammis har tid. Dammsuga först och hänga tvätt. Hon får nog åka lite babybjörn idag också.


Kommentarer
Postat av: Alexandra- Mamma till lilla Neville

Tack! Det låter toppen ju! tror jag komme rha stor nytta av den!

Söt hon är :)

Kram

2009-09-26 @ 14:34:17
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Sanne - Ung blivande mamma

sv: Okej, tack så mycket! :)

Vilket söt liten tjej du har, hoppas allt går bra för er! :)

2009-09-26 @ 21:46:02
URL: http://sanneswardhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0