Flaskmatning

Ännu en härlig dag ute i solen! Shopping med David och Louise. Amnings bh, en riktig inte dom här tunna från H&M. Jeans till David, välbehövt. Lunch på subway. MUMS. Nu har vi träffat lilla Julia också, så söt! Jätte kul att träffas och prata lite om dom små flickorna. Inspirerad och peppad att köra på lite mer med pumpa och flaska. Nu sitter David med 50ml snabbt utpumpat och testar lite. En gång om dagen tänker jag göra detta. Om jag ska fullamma i 6mån som jag vill kan detta vara väldigt bra att få igång. Det går sådär just nu...hon är lite arg flaskan
som inte går att gosa med...blir nog lite tutte ditt dessert.
 
Titta Pappa har också mjölk! Han älskar mig han med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0