God morgon

03.00 är en bra tid att vakna tycker Louise. Och denna natt ville hon inte somna om sen heller utan tutta på tills pappa går upp. Trött idag! Så tidigt vaknade men inte ens som frukostvärdinna. Vid den tiden kom man hem från jobbet för ett år sen. Vilka förändringar. Höll nästan på att bli lite grinig där men det går inte när man har en så vacker och underbar dotter! Jag vill äta upp henne hon är så söt! Eller, nej i magen har hon varit tillräckligt. Sov lite till och från till 08 sen iallafall. Vi klara oss nog idag. Just nu är vi båda jätte trötta och en förmiddagslur vore skönt. Det var bara det att Louise vill ta sin lur på min arm. Vi ska ner mot staden senare, runt 12. Fika med Mimmi. Brun och fin hemkommen från Grekland. Sen blir det nog soffmys hela eftermiddagen för oss tror jag. Lagom för en dag.

Kommentarer
Postat av: matilda

kanske tur att du jobbat som fruksotvärdinna så är du iallfall van med lite sömn!! ni verkar må så härligt! jag blir alldeles glad varje dag när jag läser din blogg. tycker hon ser ut exakt som dig när du var liten! puss

(förresten får man klä ut sig till precis vad som helst! malin sydde ju en supermandräkt till mig, skit att jag glömde den! men något svenskt låter ju skitkul, frågan är bara vad?!)

2009-09-17 @ 10:24:33
Postat av: Undrar

Hej,



Detta är kanske en lite märklig förfrågan ; ) Men jag läste i stinas blogg om hur hon köpt den söta leoparddressen från HM till kommande bibis. Såg i kommentaren att du hade haft en till din tös med, men att den var för liten. Du har möjligtvis inte kvar den och har lust att sälja den?



Hör av dig i så fall så skulle jag bli väldigt glad!

Mvh

/W

2009-09-17 @ 14:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0