ICA!

Jag har varit och handlat! Helt själv! Vi åt pizza (jag vet, fiskgryta sa jag ju) och så ammade jag sen gick jag iväg, jag skulle köpa frukost och lättluncher till migsjälv, med tanke på att jag åt knäckebröd utan ost till lunch idag var det ganska nödvändigt. Nu finns bröd, ost fil, mjölk, flingor och sånt som är enkelt att ta fram! Bästa av allt är att när jag kom hem satt David och Louise och gulligullade i soffan! Så fin familj jag har! Hon hade gapat lite men inte mycket. Strax skrek hon sig hes och trött tuttade lite lugnt och nu sovr hon. på mage faktiskt, det är väl ok när hon bara vilad och man sitter hos henne? Jag tror hennes lite tröga mage känns bättre så. Imorgon kommer Joakim förbi, han skulle visst till tandläkaren. Mamma ska nog också komma den här veckan men hon är lite förkyld och väntar någon dag till. Just nu dom här bökiga dagarna som gått är jag glad att vi inte haft så mycket besök eller tider att passa faktiskt. Jag har en känsla av att det kommer bli en riktigt bra dag imorgon. Nu ska jag sätta mig hos David och Louise och pussa på dom. När Louise vaknar ska jag öva med bärselan tror jag. Vore perfekt att ha typ imorgon när vi ska gå och möta Joakim eller när jag vill städa... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0