Jo, jag kan fortfarande gnälla!

Jag börjar jag likna migsjälv lite igen...topphumöret börjar störas. Idag har jag både tyckt synd om migsjälv och gnällt på David. Jag har alltså hur ont som helst i vänstar sida av ryggen och ännu mer nacken. Ipren hjälper lite och värmekudden men stundvis kan jag inte vrida på huvudet. Det är jätte tungt och louise hänger helst på vänster sida. Alltså synd om mig. Jag vill ju må perfekt nu och bara fokusera på Louise så det är så tråkigt att det hela tiden gör så himla ont i kroppen. Men det är lite bättre med kissandet nu iallafall, jag behöver inte stå i duschen och spola med varmvatten som jag fått göra dom andra dagarna. Och så hade jag gnällt lite på David också ja...han går ju inte att väcka. Inga nattblöjor ännu för honom.  Men såklart blir jag jätte glad av lilltjejen!
Nu ligger hon och jäser på soffan efter besök av mormor och morbröderna.
Förbannade jävla nackont! Jag kan snart inte röra mig mer!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh vad jag längtar tills att få se er :)

2009-09-03 @ 21:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0