Kiss & bajs

God förmiddag!
Tänk vilken morgonmänniska jag har fått bli! Och vad bra det går! Det är nog för att jag har fått så lätt att somna sedan Louise kom. Jag somnar alltid om fort efter att vi varit uppe och dessutom mycket tidigare är förut.
Denna morgon har vi legat och myst till ungefär 08 sen var lillis hungrig. Lugn och glad var hon sen och då tänkte jag att det var läge för ett bad. Inte så kul tyckte Louise. Skrik och gap! Snabbt bad och tvätt sedan kissar och bajsar hon ner sigsjälv, mig(renakläder) och handdukar. En babys sätt att säga mamma jag vill inte bada! Nu är flickan ren, mätt och naglarna är nyfilade (igen!). På dagens agenda står INGENTING! Känns jätte konstigt. Inget fika inbokat, inga tider att passa. Så vi tar väl och går ut när det passar oss bäst helt enkelt. Ganska skönt! Skulle vilja gå och handla lite, tycker det skulle passa med lite lyxmiddag ikväll. Men det får nog bli imorgon så David kan följa med. Det blir ju iallafall han som får laga. Lammrostbiff, chevrécreme och rödvinssås. Det känner jag för. Vill ju inte gå på hemköp med Louise, och ännu mindre gå och köpa vin till såsen. ÅH vad spännande bloggning! Not. Ska försöka ställa till med något spännande snart, promise. Kan ju berätta lite om min hemska dröm jag hade inatt. Jag drömde att det hände något hemskt nera på stan, vet inte vad. Det flög brinnande polishelikoptrar och polisbåtar in genom lägenheterna utanför vårat vardagsrumsfönster och tände eld på husen. Precis när jag vaknade flög en båt mot vårat fönster. Jag är fortfarande lite orolig nattetid, speciellt 02-05. Men jag låter det inte påverka mig. Det går inte. Louise behöver ha en lugn och harmonisk mamma då hon själv också verkar lite orolig när det är svart ute. Eftersom jag satt och tänkte mycket på hotellet och branden igår kväll förklarar väl det varför jag skulle få en jobbig natt med rädslan. Idag ska jag tänka på något bra. Igår innan vi somnade pratde jag och David lite om hur det är att ha Louise. Vi älskar henne så mycket. Annars brukar tvn vara lite väl spännande för honom på kvällarna, inte så mycket småprata direkt... Jag börjar redan längta efter lite vuxenmys, det händer mycket när man lägger det åt sidan. Det måste man ju efter en förossning. David är lite all or nothing typen också. Igår sa han att allt utom riktigt sex bara är frestelser och det vill han inte utsättas för. Inget hångel för mig på ett tag med andra ord...puss och kram that's all.
 
Mina Älsklingar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0