Mamma lyxar.

Hemmadag? Solen skiner ju! Vi har varit till Tingsgården med tant lill-Malin. Alla mina vänner har plötsligt blivit tanter sedan Louise kom. Snällt av mig och göra dem till tanter bara för jag fått lyckan att bli Louises mamma?
Nåja, så kan det gå! Jag tog iallafall in vaniljbulle och en liten kaffe. Jag inser att man inte kan äta stora bullar och sedan gnälla över bulldeg på magen. Det var en en gångs grej, lite tröstäta efter den jobbiga natten. En kopp kaffe om dagen också, funderar ju på att ta bort den men om jag slutar helt med det kommer jag kunna ta en kopp alls under amningstiden eller blir det kaffefritt i ett halvår nu då? Jätte mysigt avv träffa Malin. Hon hade ett kort med sig till oss med en fyrklöver i som hon plockat. Så fint!

Min älskade tingsgården-vaniljbulle!

Min älskade kärleksbulle!

Louise roar sig i babygymmet medans jag skriver, det är så härligt när hon ligger helnöjd och delar sina hemlisar med bästisen Pingu!


Kommentarer
Postat av: matilda

klart att du ska lyxa!!

här i australien existerar inte bryggkaffe, så det närmaste kaffe med mjölk man kommer är en stark latte.

och godsaker finns det däremot verkligen gott om, vilket som har resulterat i nästan sju kilo viktuppgång! haha.

löjligt kanske, men krama louise från mig! pusskram

2009-09-23 @ 16:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0