Min lilla familj

God morgon!
För en månad sen hade jag krystvärkar nu. Hoppas fisen har haft en bra första månad i livet här hos oss. Jag har haft den mest underbara, värdefulla och minnesvärda tiden i mitt liv. Att vara Louises mamma slår allt. Vi älskar henne sååå! Idag är David ledig. Mysigt tycker lillälsklingen och jag.
Vi ska gå och träffa lilla Julia med mamma Karro och pappa Sami sen. Ska bli så kul att få se deras lilla tös som kom 10 dagar före Louise. Innan dess tänkte vi hinna med att bada igen, så pappsen får se hur skönt Louise tycker det är nu. Om hon gör det idag igen? Nu sussar hon i selen på mig. VI väntar på att det ska hända något i blöjan. Efter morgon blöjan fyllts är hon ju sååå härlig. Ingenting kan rubba hennes humör då. I natt ska Oliver sova hos oss. Han kommer runt 19.30 ikväll. Då blir det middag sen film. David ska jobba i helgen. Hoppas inte Oliver tror att baby kommer vara lika glad och go som på dagarna ikväll. Det brukar ju inte vara så kul med kväll tycker Louise.

Min fina lilla familj. Morgonmys.
Undrar om David tycker det är smicktande att jag lägger upp honom nyvaken? Nåja, jag tycker han är sötast då!


Kommentarer
Postat av: yasmine

Vilket litet charmtroll ni har! Grymt fin bild!

2009-09-28 @ 23:59:13
URL: http://yasmiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0