Natt i Helvetet!

AAAH Vad trött och arg jag är! Har knappt sovit en blund i natt. Mellan Louises vaken perioder har jag fått ligga och lyssna på SNARK...SNARK..SNARK...Jag står inte ut med detta! Jag vet inte hur jag ska få det att gå runt med sånna här nätter! Att Louise är uppe och inte vill sova det är ingen fara, det hör till. Att David håller mig vaken är svårt att hantera! När vi blir gamla ska jag ha eget sovrum...men tills dess? Vad gör jag, kan ju knappast ha öronproppar jag måste ju höra när babyn vaknar. Jag vet att han inte kan rå för detta, jag borde inte bli så arg...men när man har nattat babyn i två timmar och bara vill sova då blir man arg även om det är älsklingen som snarkar. Jag kan ju inte slänga ut honom från sängen till soffan varje natt hellen. Varje kväll frågar han och då vill jag ju så klart lägga mig med honom. Det känns så självklart då, klart vi ska sova tillsammmans. Jag kan väl gå ut själv? Nu när magen är borta. NEJ! Det kan jag inte eftersom jag tar hand om Louise på natten och inte ska väl hon behöva flyttas runt?Håller fast vid en hemma dag idag. Det går inte med något annat. Skönt att hoppa över hela duscha, bada, klä oss-grejen...får se vad vi hittar på. Jag älskar min David jätte mycket, tro inget annat. Men på nätterna efter typ 02 älskar jag bara migsjälv.  

Kommentarer
Postat av: Elle

hahaha! separata sovrum kanske kan vara något. Tycker du gör helt rätt i att bara älska dig själv ibland, det är du värd! Kram

2009-09-23 @ 13:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0