Smygshopping

Nu sitter jag med Louise i famnen sovandes. Grymtande som en liten gris. Idag har hon inte kunnat somna alls. Efter fyra misslyckade läggningar sover hon nu i famnen. Lite hos mig, lite hos David. Barnet måste sova och nu vill hon bara göra det nära ett dunkande hjärta som brinner för henne. Om hon ville sitta i bärsele hade det varit lite lättare. Imorgon har jag bestämmt att vi ska ha hemmadag. Vila mysa och hemmafixa lite. Jag behöver gå igenom mina kläder. Idag var jag och Louise på restaurang Tingsgården med min farmor och farfar som snart ska åka tillbaka till sitt kära Spanien. Oliver har fixat lite filmer till dom som jag överlämnade. Fick också ta hand om hans lön. 1000kr. Oh my god, snacka om välbetald kille! Jag fick lixom ta ut spar pengar för att kunna föra över den till honom. Jag ville inte gå hem efter lunchen eftersom Lillfis var vaken och det regnade. Ammning i gallerian. Ringde och frågade om Mimmi ville sällskapa. Så toh hon Louise på armen medan jag gick på Åhlens. Jag köpte en välbehövd kofta och ytterligare ett par leggings. Säg inte detta till David. Vi har inte råd med kläder till mig just nu. Vi har iof inte råd med ytterligare fiskespö tii honom heller så...men jag vill ju gärna vara lite bättre på att hålla i pengarna....nu är det mat! Halvt lagad av David halvt av mig. Gissa vem som gör slavgörat?

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Eliasson

Grattis Kim till lilla tjejen. Super duper söt, så gosig. Har varit in lite då och då och läst i din blogg. Det är så kul att läsa, du skriver väldigt bra (man känner igen sig). Ha det så jätte bra! Får man komma och hälsa på någon helg fram över? Skulle vara kul att träffas och se lilla Louise. Kram Ann-Sofie.

2009-09-22 @ 20:03:51
Postat av: Anonym

Den 10-11 okt är det strängäsmarknaden. Tänkte att vi kunde gå på den med fisen. Shoppa lite mysiga vantar och fårskinnstofflor till henne kanske? Kram

2009-09-23 @ 09:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0