Familjen tar helg

Nu sussar Louise lite igen. Bra det för jag känner mig lite ledsen, gråtmild eller hur säger man? Ekuriren.se skriver mycket om stattbranden idag då den som suttit häktad nu blivit åtalad för grov mordbrand. Det ligger korta filmklipp ute också från när branden började och gärningsmannen flydde. Det är så ruggigt och vidrigt att se på. Han läst uppdateringar om åtelet hela dagen. Louise och jag har varit ute och gått och då tog jag vägen runt Statt, framför hotellet där jag brukar undvika att gå och om jag går förbi tittar jag bort. Idag ställde jag mig och bara tittade och tänkte. Bra att dom åtalat någon nu, såklart. Men fy fan för det som har hänt!
Nu kommer David snart hem och vi ska äta kinamat. Förhandlade bort mcdonalds som vi var inne på lite tidigare. Imorgon blir det lyx, nu är det bestämmt. Nu börjar våran första riktiga pappa kommer hem från jobbet och helgen börjar-helg. Mysigt! Imorgon blir det lördagstutte till Louise. David ska ut och köra lite tror jag men annars ska vi bara vara med varandra och göra inget speciellt hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0