Bajskaos

Nu är det gjort! Nyckeln är hämtad. Oj vad jag gick fort, som en raket fram och tillbaka till Graflunds. Smygnjöt lite av solen fast Louise inte gillade den. Hur gör man när man bara måste ut och fixa något när bebis är gnällig? Man ger henne en fruktbägare. Då är lyckan total. Hop biter hål i locket och suger i sig purén. Jag utnyttjarde frukt för att gå som jag ville. Vad skulle jag göra? Kladdigt värre! Dessert före lunch, lite som sin pappa. Fick i henne mat efter iallafall, nu är hon på glatt humör. Härligt.

Vilket bajsdrama vi hade här imorse!!! Pluttan bajsar massor, lös i magen av pencilinet. När jag tar av blöjan ställer hon sig på knä och trycker rumpan mot min mage. Snabb som hon är får hon tag i blöjan och slänger den i golvet. Mit "rätt" sida neråt. Fy fan vad äckligt och geggigt. Kanske lite lite lite någon 1000-dels procent mindre älskade jag henne just då. Men det hör till va, det där med bajskaos?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0