Bättre

I natt sov Louise betydligt bättre, hela natten i sin säng också, fast inne hos mig. Nu sover hon redan middag. Solen skiner! Lekpark idag hoppas vi! Får se vad Louise är på för humör efter lunch. Igår gillade hon till och med att åka vagn. Helt underbart! Det roliga är att nu när hon har sittdelen på gillar hon bäst att ligga. Sjungandes ligger hon. Extra kul när det guppar, då darrar rösten, as ballt tycker hon.

Jag tvättar sängkläder. Ska passa på att göra mig i ordning nu också, så att jag är redo för parken.
Nu på morgonen har hon inte slitit öronen, det är ett gott tecken.
Ni kanske tycker jag är en idiot till mamma som tar ut pluttan när hon är sjuk?
Frisk luft är en av dom bästa medicinerna man kan få.
På lördag ska vi ta med oss pappsen dit. Man kan fiska där också. Och ta en promenad när Louise sover middag, ta med kaffe och smörgåsar. Alla tre får njuta av sina favoritsysslor. Gunga, fiska, promenara. Men det kommer regna på lördag eller hur? Annars ska vi jaga 30-moppe hela helgen. Någon som vill sälja en till mig???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0