Bröder på övernattning

Nu är det söndag! Pluttan har halkat ur alla rutiner vi har och vägrar sova. Jag är trött. Hon också. Båda mina bröder stannade här i natt! Vi åt en jätte god middag med kyckling, fläskkotletter och lamm rostbiff. Oliver gick på bio vi andra satt och snackade i soffan hela kvällen. Louise också såklart. Det var jätte mysigt att ha dom här men jobbigt att behöva sova med snarkmannen. Jag kan verkligen inte sova med honom, jag ligger vaken och lyssnar eller väntar på att det ska börja. Jag vet inte ens om jag vill åka utomlands bara för att jag inte vill sova i samma rum. Så illa är det. Det är hemskt egentligen. Jag är verkligen en omysig flickvän som värgar dela säng- Som en gammal tant. Så här kan vi ju inte ha det...kan man inte ta bort snarkandet??? Jag måste ju kunna sova med min karl! Jag älskar honom, när han är vaken.

Mopeden är köpt nu. Har kört lite också. Det är jätte nervöst ute i trafiken. Cyckelrummet är väl tryggt tror jag, men det är upphöjd. As tungt att rulla in den. Nej, det är med moppe känns bara jobbigt.

Vi ska till Härdad på Angelas födelsedagsfika!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0