Egen sytt

Oj, jag har visst inte bloggat idag. Själv hemma med Louise. Fast Malin har varit med nästan hela dagen. Vi har varit och lunchat, letat babygungor i stan, köpt nya bodys och babblat. Nu äter Louise böcker. Nybadad och glad. Imorgon ska vi till Malin och ha sy-dag. Ska sy in en del av alla fina klänningar jag köpte förra sommaren när jag var tjocksmock. Också eventuellt sy lite klänningar till Louise av det som inte går att sy om. Fint med unika kläder som man har sytt själv. Nu ska jag sätta mig och smaka lite på böckerna jag också. Jag längtar tills Louise föredrar att läsa ur böckerna. Vi läser lite sagor ibland men hon är mindre road av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0