En underbar måndag

Fortfarande utvilad. Övertalade David att ta även denna morgon med lite massage igår kväll. Stackaren han är nog trött nu...hehe...Jag kan det där...

Igår åt vi middag på Grappa och sen bowlade vi två serier efter det gick vi till Grappa bar en sväng. Här hemma hade dom bara haft det jätte bra, inga konstigheter alls, över förväntan. Vi sa att nästa gång blir det en hotell natt eller en kryssning :) Helt underbart att det funkar så bra! Jag och David hade jätte trevligt. Det var så kul att umgås vi två, själva och ha lite kul. TACK MALIN OCH MORGAN!!!

Massagen var skön också, lite svårt att koppla av och njuta helt hade jag men det var skönt. TACK MIMMI OCH AMANDA. Jag fick presentkortet av dem när jag fyllde 22. Jag har även en behandlig på Aqua i Strängnäs att ta ut. Då blir det nog något annat. Lyx, lyx, lyx.

Igår var en underbar dag från morgon till kväll. Jag kom att tänka på att så underbart kommer vi ha det i slutet av sommaren sen när jag slutar jobba och David har semester. Alla tre hemma, lediga varje dag. Vad härligt det ska bli!!!

På lördag åker jag, Louise och mamma till mormor!!!


i bowlinghallen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0