Gamla jeans

Inte mycket på gång idag. David är ledig. Vädret suger. Jag har tagit på min mina gamla replayjeans i hopp om att dom ska töja ut sig och anpassa sig efter min nya kropp som väger 7 kilo mer än vad jeansen är vana vid. Snälla söta rara byxa, töj, töj, töj!!! Eventuellt kanske min kropp automatiskt kan tänka sig att växa in i jeansen också, det vora helt ok det med. Jag får upp dom och knäpper med magen långt indragen. Sen bullar mage och rygg över och baken tittar ju ut om jag sätter mig. Men jag kan ju alltid försöka. Innan jag blir gravid igen ska dessa brallor användas ett tag. Jag älskar riktiga jeans, är så jävla trott på Gina Tricots snea jeansleggings med dålig gylf. Är ännu mer trött på långa tunikor med knappar. Jag vill ha snygga jeans och snygga t-shirt. Och så en schysst vårjacka och ett par tuffa gympadojjer till det. Och en färgglad skarf. Och långt, vackert LJUSBRUNT gyllene friskt hår med massa volym. Om jag bara tittar på benen i jeansen så njuter jag. Fan vad snygg jag skulle känna mig och jag kunde ha dom här på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0