God lax

Vårdcentralen tycker att Louise ska ha ont i två dagar till innan vi kommer. Det är visst helt normalt att ha öroninflamation i över två veckor. Fan, vad det är synd om Louise!!! Om jag bara kunde ta över värken...!
Hon har svårt att sova idag och är hängig. Vill åka mamma hela tiden. När jag lagade laxen imorse och använde blendern blev hon så rädd att hon fortfarande börjar skrika och gråta om vi går in i köket.
Nu har jag satt henne på golvet med ALLA hennes mjukdjur. Trettiostycken kanske. Hon tar upp en i taget och säger "hej, hej". Vi lyssnar på en avslappnings cd.
Vi åt nyss lunch och Louise gillade laxen jag gjorde. Lax, morot, ris, dill, citron och curry hade jag i. Hade kunnat äta det själv men jag fick kyckling med kikärtor och sallad istället.

Tiden står typ still idag!!!

Jag vill ha söndag nu!!! Då tror jag att jag ska ner till Grappa med Mimmi och Amanda. Jag hoppas det.
Och ännu mer vill jag ha måndag! För då ska jag på 50min aroma massage sen ska jag ut på middag med David. Första kvällen vi har barnvakt. Får se vart vi går. Blir nog Beirut seller, dit gick vi hela tiden när vi just träffats.

Kommentarer
Postat av: louise

ja det är ett fint namn, inte så vanligt :)

jag har många smeknamn, lollo, lojsan, lossan haha :)

2010-04-21 @ 14:09:05
URL: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0