Ingen vidare natt

Dålig natt igen. Louise vaknade och tjöt vid 23-tiden. Då hade vi nyss somnat. Sen ville hon leka ett bra tag. Sen ville hon slå världsrekord i flasktömning. Och klockan 06 tyckte hon att det var god  tid att gå upp. Nu har vi ätit frukost och bäddat rent i sängar. Idag kommer mina goa vänner Carl-Johan och Henrik hit! Efter det ska jag och Louise  ta bussen till Hammartorp. Pappa och Siw ska bjuda på middag. David kommer efter jobbet. Synd att vi alltid måste åka hem tidigt, men jag vill att Louise ska somna hemma och i sin säng, helst bada som vanligt  först också. När hon slutat snora funderar vi på att ev. köra 5-min-metoden igen. Men tveksamt. Hon är i en känslig ålder och drömmer mycket. Vi kanske får vänta. Nu har hon börjat krypa och försöka ställa sig upp i sömnen. Det är rätt vanligt att dom små gör så. Tränar vidare när dom sover. Men läskigt...

Nu måsta jag vara lite effektiv igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0