Lax

Det blev lite utomhusvistelse idag som jag önskade! Efter lunch (jag var jätte duktig och sparade pålunchpengarna, åt hemma innan fikat!!!) gick vi och mötte Amanda sen fikade vi med Mimmi på kakas ute severing i solen. Louise fick en dessert och var nökd ganska länge. När hon tröttnat gick vi såklart. Handlade på hemköp sen följde Amanda med hem en stund och drack en till kaffe. Och lekte med sin favorit tjej!
Nu har David kommit hem. AIK-Leksand. Han är aikare. Inte jag. Jag harförberedit middagen och dessutom lagat pure till Louise. Lax och rotfrukter med lite citron och dill i. Lax i ugnen med spenat och creme fraiche täcke för våran del. . Gott.
Nu vill Louise ha mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0