Magsjuk lillebror

Det är något fel på kameran. Jag sätter i sladden men inget händer. Snart har ni väl glömt hur söt Louise är...:)
Idag har hon haft det jobbigt med snoret som bara blir mer och mer, tjockare och tjockare. Malin och Anna-Maria har varit här på kaffe. Ovant för Louise med massa babbel och svårt att somna. När hon väl somnar kommer posten med en smäll och Malins hund Totte skäller högt. Vaken. Nu sover hon iallafall. Äntligen.
Oliver har fått magsjuka. Verkar populärt just nu. Han kommer alltså inte hit. Jag har tagit fram massor med köttförs för att vi skulle göra hamburgare...Nu funderar jag på vad jag ska göra istället med den. Synd att vi åt gräddsås igår annars hade ju köttbullar varit perfa.

Imorgon ska vi gå till Malin och fira Morgan som fyller idag. 21år blir han. Eventuellt går vi dit när Louise vaknar. Malins mamma och hennes man ska dit. Jag får känna av lilla frökens humör innan jag bestämmer mig. Hoppas hon har en bättre dag imorgon. Tänk om det lilla livet kunde tänka sig att ta det lite lugnt när hon är sjuk. Istället kämpar nog på mer än vanligt. Klättrar så hon blir svettig och irriterad. Nu njuter man lite av att hon sover faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0