Min helg

Full rulle nu då. Jobba idag. The big day. Siw ska få den stora utmaningen att vara med Louise. Jag är nervös inför kvällen, jobbet, orolig att vara en trött och usel mamma på söndag. Jag kommer troligtvis inte hinna sova innan Louise vaknar ca 5-6 och David ska jobba vid 7. Om jag inte får gå tidigt. Men man kan inte be att få gå först när man är ny på jobbet. Kl. 03 stänger restaurangen inatt... Känner mig lite pressad över att jag har planer på söndagkväll också. Men jag vet att det blir kul när det blir av. På måndag är iallafall en vilodag med massage och sedan middag ute med David. Känner också viss skuld över att han får dra ett tyngre lass än vanligt i helgen då han är själv med Lojsan ikväll och imorgon kväll. Dessuton kommer jag sova på måndag morgon. Jag kommer att behöva det men mitt hjärta klarar nog inte att lämna över till David då, efter att han haft så mycket....Min lata karl behöversin dos av lathet också. Han kommer få brist på det nu. Och Louise kommer få brist på mamma.

Så från och med imorse 5.20 till söndagnatt kommer jag vara vaken, jobba, vara mamma och ta hand om todos.

Don't call me on monday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0