Monster-Kråkan

Ännu en vecka över! Yes! Helt ärligt, jag längtar till framtiden!!! Fast jag glömmer inte heller bort att njuta av nuet...Men för varje dygn som går närmar sig den fösta gången Louise kommer sova hela natten. Och DET LÄNGTAR JAG EFTER!
Idag har vi haft mamma och mina bröder på besök. Louise var blyg först men det släppte efter en stund och hon passade på att visa allt nytt hon lärt sig sen sist :)

Louise härjar med sin mormor. Jag tror mamma kommer börja kalla henne för monster-kråkan nu.

Min fina lillebror Oliver

Min just nu mindre söta lillebror Joakim. Vad fan har han gjort med håret?
Han sover inte, han blundar bara lite.

Louise, på alla fyra hela tiden. Snart åker huvet i backen. Shit vad det går fort  nu. Ungen kommer ju gå snart!!!Sötaste ungen på denna jord. Älskade lilla älsklings unge!


Kommentarer
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

sv: Tack :) Louise var ju super söt hon med :)

2010-04-11 @ 21:43:16
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: sophie

svar: kanon :) har lagt till dig nu, säg gärna till när du lagt till mig!

2010-04-11 @ 21:55:03
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0