Morgon

God morgon!

Louise sov i sin säng, sitt rum hela natten tills 7-tiden. David var uppe och rättade till flaskan ett par gånger. Jag en gång på morgonen. Annars sov jag väldigt, väldigt gott ensam i sovrummet. Känns bra att veta att jag kan göra det. Att jag inte har tappat förmågan att sova utan att vakna varje/varannan timma. Nu är Louise på dagens första upptäcktsfärd i vardgsrummet. Hon kryper hela tiden til glasvitrinskåpet eller luckan på tvbänken full med dvds, ett tvspel och massa sladdar eller så kryper hon till öppna spisen och ska stå upp not teglet. Det får hon inte, hon kan göra sig jätte illa där. Jag försöker roa henne med leksaker, hoppgunga, gåstol, nallebjörnar. Inte särskilt intressant. Hon vill slå huvet i tegelsten och skära sig på glas, äta upp tvspel och riva ner gardiner. Kan man ju tro iallafall. Mamma är så dum och förstör hela tiden.

Idag ska vi nog inte göra något alls. Måste nog gå ut lite. När Louise sover på eftermiddagen kan det nog bli en promenad. Hope so!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0