Öronen gör ont

Idag ska jag försöka få en tid på vc till Louise. Hon sliter fortfarande i öronen och så länge ska det inte hålla på. Hon måste få hjälp och bli frisk. Lilla gumman är ganska glad iallafall, hon skulle nog vara världens gladaste opm hon slapp ha ont. Natten var sådär. Jag hämtade henne 1.30 in till mig. Vi gick upp 05, det tycker jag är för tidigt. Den sköna var iallafall att jag sov från 22 till 01.30, det är sällan man får sova så länge utan att väckas. David hade nog varit inne hos henne ett par gånger. Vi delar mycket mer på nätterna och dom tidoga mornarna nu. Känns bra. Jag är sällan så där vidrigt trött längre.

Jag tog fram lax imorse, tänkte laga lite mat till Louise. Men vi hade visst inte några rotfrukter hemma, bara lite morot. Hur gått blir det? Kan ju iof koka ris...Det ska jag nog göra.

Usch hon sover middag så tidigt när vi går upp fem! Då sover hon dåligt på eftermiddagen sen också. Igår bar jag på henne i två timmar för att hon var trött för tidigt. Jag lägger henne inte föra 19, helst inte förens 20. Somnar hon 20 vaknar hon 06 och somnar hon 19 blir det 05. Sen vaknar hon ju flera gånger där i mellan, men hon somnar ju om då.

Nej, nu ska jag sätta fart med laxen slipper jag stå i köket sen när hon är vaken, mamma är så tråkig när hon städar och lagar mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0