Puckat

Hur fan kan man vara så dum att man åker och handlar, med en bebis, klockan 17 en lönings fredag???
Idioti!!!

Louise har varit jätte, super, mega gnällig ikväll (hoppas inte Siw som ska barnvakta imorgon läser nu...).

Idag kom Amanda förbi. Som vanligt med en present. Ingen dålig sådan. En leksakslåda på hjul som man kan dra. Som en gåvagn fast en gålåda. Dom är ju inte direkt gratis. Tur att jag ska bjuda henne på middag på söndag.

Imorgon jobbar jag ju. Tydligen kan det eventuellt bli riktigt sent. Eller snarare tidigt. Och jag har Louise på morgonen sen, toppen. Skapligt trött jag kommer vara. Och så ska man ut på middag sen...dessutom har vi bestämmt att vi ska dricka en cocktail. Det var ju ett bra jävla tag sedan...kommer bli full tror jag. Skönt att jag är "barnfri" på måndag tulls jag sovit ut. david är ledig. Jag ska på aroma massage...så det gör inget om jag blir lite sliten i helgen...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0