500e inlägget

Söndag igen. Ursäkta kort och griningt inlägg igår. Det var ingen höjdar dag. Vi fick lite besök på eftermiddagen. Malin, Morgan och Seppo var här. Louise tyckte såklart det var jätte kul att leka med moster.
På kvällen somnade Louise 19.30, det har hon gjort i ett par dagar. Helt OK tid tycker jag. Första timmarna vaknat hon alltid mycket. Hon fick ligga i mitt knä och sova ett tag. Det är mysigt tycket jag när hon ligger så fridfullt och sover så sött. Hennes sömn är värd guld. Min också :)

David har dragit i väg på fiske. Han blir borta hela dagen. Louise är jätte snorig. Magen verkar ha lugnat sig lite nu iallafall. Inga 7 bajsblöjor igår, men ett par stycken...
Jag funderar på att blanda lite skurvatten och skrubba lite i köket. Just nu är det bara en tanke. Louise sover efter en ganska gnällig morgon. I eftermiddag kommer mamma och hälsar på. Kul! Vi skulle till Amanda på födelsedagsfika idag men jag tycker inte det känns helt bra att dra i väg Louise på det. Även om lite frisk luft säkert vore bra. Jag tror vi blir inne hela dagen.

Skurvatten då...kanske
 
Detta är btw mitt 500e blogginlägg. Vad kul det skulle vara att skriva ut delar av allt och spara till Louise. Egentligen borde man ju ha skrivit dagbok till henne. Jag skulle iaf tycka det vora kul att läsa dagbok från när jag var bebis...


Kamerasladden funkar. Jag har helt enkelt tagit fel sladd.
Här har ni en liten nakenfis.

Kommentarer
Postat av: E

Jag funderade på att ta alla blogginlägg + dagboken och göra till en inbunden bok och ge till liten sen. Man kan göra det på nätet kram

2010-04-11 @ 11:00:04
URL: http://minsidaavmyntet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0