Våran dag


Vi tog bussen till pappa och Siw. Gick ju bra. Vart tusan är vi, undrar Louise.

Deras nya kök. Snart klart. Väldigt fint.

Det bor en liten entertainer i Louise, helt klart.

Lillebror Oliver

Dagen har varit lång men bra. Världens längsta och segaste förmiddag när man väntar på massa kul. C-J och Henki  kom på fika. Jag bakade scones. Som vanligt :) Louise blev rädd för dom främmande läskiga farbröderna men hann charma dem också. Kort men kul att ses!

Åka buss var lagon roligt. Halva vägen gick kanon. Sen vart hon lite rastlös.
Stor kalkon, potatis och sås och GI kladdkaka med vaniljkesella och fruktsallad bjöds vi på hos pappa. Hann också med en kort promenad i Härad och en stund i solen på baksidan. Skönt. Louise sov ute i vagnen. Önskar att hon fick göra det oftare....

Nu är vi hemma och Louise är nybadad och leker av sig inför natten. Än så länge pigg som en nötkärna. Men det slår straxt över.

Ikväll ska jag krypa ner tidigt tror jag. Behöver verkligen sova. Men man får mycket energi av solen, och min älskade familj <3

God natt. Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0