Full rulle

Goddagens!
Helt plötsligt går dagarna fort, hur kan det komma sig?
Jag sitter med lite kaffe och funderar på morgondagen. Party! Ut och fira mig födelsedag(fredag) med några tjejer. Vi ska unna oss en kalasmiddag på stan. Jag ska vara snygg. Det känns overkligt att Madda ska kunna fixa mig snygg då jag har två bölder i facet. Uttvättat hår och massa "amningsfjun" som står åt alla håll. Inga kläder får mig att känna mig varken bekväm eller snygg. Kläderna som passade för en månad sen passar plötsligt inte igen. Och jag har inte tvättat dom. Vad hände? För många dagar bakon cafédisken?
Nej, jag vill känna mig snygg fräsch och bekväm imorgon. Gode Gud i himelen gör så att mina bölder försvinner inatt!!!

Jag har varit på gyn nu på morgonen. Jag har haft massa smärtor och konstant ömhet. Jag var ganska länge stensäker på att jag var gravid. Men det är jag inte. Det var ingenting. Ägglossning. Stressmage. Hur klen får man bli? Hur som helst fick graviditetssymtomen mig och David att inse att vi är redo för ett småsyskon till Louise nu. Men hade jag varit gravid redan då hade jag kännt mig liiiiite bitter. Jag vill ju, absolut. EFTER SEMESTER!!! Jag ska ut på fest, åka på kryssning, njuta av livet. Sen när jag fått ha detta roliga är jag helt redo att bli tvåbarnsmamma och bära barn igen.

David ska fiska hela dagen och kvällen så jag och Louise blir själva. Men vi får nog sällskap av en och annann Malin. Det finns ju ett par stycken. Imorgon ska vi hälsa på höggravida Josephine och  på torsdag ska vi till Lilian och hennes lilla nya Felicia. Vi fyller våra dagar.

Nu sover Louise såklart, inte en chans att man kan ha datorn framme annars. Det blir problem med pluggandet. Jag vet inte hur jag ska få mina uppgifter skrivna och mina test gjorda. Jo,när hon sover. Men et är ju inte varje dag. Och om  jag pluggar när hon sover när ska jag då städa och tvätta???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0