Pluggpaus

Sitter och pluggar engelska. Pausar med ett blogginlägg mellan övningarna.
Idag är det grammatik. Jag ligger bra till.
Vi har nyss ätit lunch. Köttbullar, bacon, äggröra och stekt potatis. Man tar vad man har. Luncherna är sällan särskilt planerade men middag är vi bra på att planera innan.
Louise sover middag. Hon och jag har haft en jättemysig morgon med dockorna såklart. Hon kommer vara en riktig liten docktjej som släpar med sig dockorna överallt. David vill fortfarande köpa bilmatta. Jag hoppas han inte gör det, hon leker inte med bilar. Skulle hon börja göra det och ofta då kanske...men för pappas skull blir det ingen. Pappa är väldigt förtjust i leksaker. Ang. detta med leksaker som jag skrev igår. Det är inte så farligt som jag sa, hon har inte så mycket nu när allt har fått sin plats. Inte så mycket som jag tyckte det var iallafall när allt stid överallt. Men hon behöver absolut inte något mer. Absolut inte.

Just det jag joggade i förmiddags! En kortis såklart jag blir ju helt slut. Yr och ont att andas. Tur man är envis.

Back to english....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0